1. Reklamlar Hakkında Önemli Duyuru Tıklayınız
    Duyuruyu Kapat
  2. Bizimle Çalışmak İster misiniz ? Tıklayınız
    Duyuruyu Kapat
Duyuruyu Kapat
TCK 20. Madde ile 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre PvP-Kenti Server Tanıtım forumumuzdaki mesajlardan dolayı doğacak tüm sorumluluk mesajı yazan üyeye aittir. Tüm hukuksal şikayetler için buradan bizimle iletişime geçmeniz halinde en geç 1 hafta içinde gerekli işlem yapılıp tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.

ongturk ( emrah sarar ) dolandırılmayın

Konu, 'Sikayet ve Önerileriniz' kısmında Evrensan tarafından paylaşıldı.

  1. Evrensan

    Evrensan Yeni Üye
    Kayıtlı Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2018
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Longturk ( Emrah Sarar ) Dolandırılmayın

    Arkadaşlar bu konuyu açmam gerekiyor çünkü bizim başımaza gelmeden size uyanın..

    Bu Longturk denen Emrah Sarar Denen haysiyetsiz Bizi bi güzel dolandırdı hırsız herif..

    Arkadaşlar bu adamama bi * dan mesaj attık biz dediğimiz mesaj sunucu açmak istiyoruz yardımcı olur musun diye..

    Bu karaktersiz bize geri dönüş yaptı ücretlli yapıyoruz dedi ne kadar dedik 250 Tl dedi bize dedik demo yapar mısın ,

    Yapamam biz bu işi 7 senedir yapıyorz dedi güvenebilirsiniz dedi bizde bu herifi denemek amaçlı gönderdik parayı bi sunucumuz vardı zaten,

    bu sunucu olmaz dedi fiziksel sunucu alalım dedi tamam dedik ne kadar 300 dedi tamam dedik 200 dönderelim sana dedik ,

    bu sahtekar da olmaz dedi niye dedik 300tl gerekiyor dedi bizde dedik yok şuan tamam sıkmayın kendinizi ben hallederim siz bize yollarsınız dedi..

    Tamam dedik ilk gün açmadı bu sefer annem hasta dedi 100tl daha gönder gözünü seveyim dedi biz de gönderdik bu karaktersize..

    Ertesi gün oldu karım hasta hamile çocuğum ile kan uyuşmazlığı var dedi tamam dedik ,,,,

    arkadan 1 hafta geçti karaktersiz den hala ses yok whatsapp da cevrim içi yazdıklarımıza cevap vermez ararız dönmez...

    Adama haysiyetine kadar laf ettik herif pişmiş artık sanırım bu * ve bir kaç sitesi daha varmış bu sitelerini gerçek longturkden almış tehtit ederek bu herife kanmayın sakın dikkat edin adamda namus , şeref ahlak hiç bir şey yok benden dolandırdığı parayı ailesine yedirecek kadar karaktersiz bir herif..

    Dikkat edin..

    Biz p.tesi karakol arkadan savcılığa kanıtlar ile başvuracağız..
     
  2. mkolek

    mkolek Yeni Üye
    Kayıtlı Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2018
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Bu eleman benide dolandırmıştır. İtimat etmeyin şeref yoksunu hırsızın tekidir. İşten anladığını parayı yatırınca işi yapacağını söyler ama ne işten anlar ne de adamdır. Haysiyetsin şerefsizin tekidir.
     

Sayfayı Paylaş